English English

Често задавани въпроси:

Често задавани въпроси:

1. Какво представлява Синя зона?
2. Каква е маркировката в Синя Зона?

3. В кои часове следва да се заплаща престоя в Синя зона?
4. Трябва ли да заплащам, ако съм спрял в Синята зона, но не съм напуснал автомобила си ?
5. Ако изпратя SMS преди началото на работното време на Синята зона - от кога ще ми се засече времето на заплащане на престоя? (пример: изпращам SMS в 7:50 ч. - до 8:50 или до 9:00 ще съм платил за паркиране?).
6. До колко минути преди края на работното време на Синята зона мога да изпратя SMS? (пример: колко ще ми струва SMS-а ако го изпратя в 18:50 ч. ?)
7. Мога ли да направя корекция на регистрационният номер на автомобила за който искам да заплатя престой в Синята зона, ако съм сбъркал номера при изпращане на SMS или обаждане на оператор на номер 1356?
8. Трябва ли да изписвам регистрационният номер на автомобила си само с големи букви? Само на латиница ли да бъде изписван? Може ли да има интервал между буквите и цифрите?
9. Мога ли да заплатя престоя си, първоначално с билет за еднократно таксуване от автомат, а в последствие да удължа времето си на престой с изпращане на SMS или обаждане на оператор?
10. Мога ли да преотстъпвам билета си за еднократно паркиране в синята зона, издаден от автомат Presto 600 или предварително закупен, на трети лица?
11. Какво се случва ако просроча времето на престой?
12. Къде да потърся автомобила си, ако е репатриран?
13. Кой има право да паркира със служебен абонамент?
14. Къде мога да паркирам автомобила си ако съм постоянно живущ в обхвата на зоната за кртаковременно паркиране?

Calls to national phone 070011356 and short number 1356 they are charged to the tariff plan of the subscriber.